5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره مجازی با یک دندانپزشک واقعی

اپلیکیشن Toothpic ، یک برنامه موبایلی است که به کاربران اجازه می دهد به صورت مجازی با یک دندانپزشک واقعی از همان منطقه جغرافیایی مشورت کنند!

مشاوره مجازی با یک دندانپزشک واقعی

خرداد ۲۷, ۱۳۹۸ 0
app.jpg

مشاوره مجازی با یک دندانپزشک واقعی ، معرفی اپلیکیشن Toothpic

یک برنامه موبایلی است که به کاربران اجازه می دهد به صورت مجازی با یک دندانپزشک واقعی از همان منطقه جغرافیایی مشورت کنند!

مشاوره مجازی با یک دندانپزشک واقعی

هدف اصلی طراحی این نرم افزار دسترسی راحت و فوری افراد با دندانپزشکان تأیید شده عنوان شده است که با استفاده از 6 عکس ساده اما جامع از دندان ها آغاز می شود.

دندانپزشکان تصاویر آپلود شده کاربر را مورد ارزیابی قرار می دهند، مناطق نگران کننده و مشکوک را اطلاع داده و در صورت لزوم، توصیه های درمانی خود را به بیمار ارائه می دهند.  این برنامه به صورت رایگان در دو نسخه اندروید و IOS منتشر شده است.

مشاوره مجازی با یک دندانپزشک واقعی

گفته شده که هزینه این مشاوره مجازی 35 دلار است و پاسخ ها در عرض 24 ساعت یا کمتر (بسته به وضعیت دهان بیمار) به دست کاربر می رسد.

مارک مور بنیانگذار این شرکت در توضیحات خود معتقد است که بخش اعظم مشکلات دندان ها قابل پیشگیری بوده و صرفاً به دلیل عدم مراجعه افراد به دندانپزشک به وضعیت بحرانی می رسند.

بنابراین هدف خود را ابداع یک روش ساده برای حفظ سلامت دهان و دندان افراد دانسته که بدون درد، سردرگمی و مشکلات مربوط به ویزیت های پرزحمت و طولانی مدت، اجازه دسترسی به یک مشاوره باکیفیت و معتبر را صادر می کند.

همچنین در قسمتی از این اپ، کاربران می توانند از نمره مربوط به لبخند خود مطلع شوند و از این طریق، شرایط کلی وضعیت دندان های خود را بسنجند! این امتیاز از 10 است و براساس سوالات مربوط به رژیم های خانگی، سلامت عمومی دهان و عادات اجتماعی ارزیابی می شوند.

مشاوره مجازی با یک دندانپزشک واقعی

5/5 - (2 امتیاز)


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *






اکنون با ما تماس بگیرید

کلینیک دندانپزشکی روژان آماده ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی بصورت کاملا حرفه ای توسط متخصصین مجرب در زمینه های متفاوت می باشد


نوبت دهی آنلاین



راه های ارتباطی



عضویت در خبرنامه

[mailpoet_form id=”1″]

شبکه های اجتماعی



کلیه حقوق این سایت برای کلینیک دندانپزشکی روژان محفوظ می باشد.

طراحی و اجرا توسط گروه پانیسار گروه تبلیغاتی اینترنتی پانیسار

5/5 - (2 امتیاز)